مدیریت پروژه ترجمه
روش های مدیریت پروژه ترجمه
آذر ۲۱, ۱۳۹۷
لیست کشورهایی انگلیسی زبان
بزرگترین کشورهایی انگلیسی زبان
آذر ۲۶, ۱۳۹۷

چطور وب سایت تولید محتوا داشته باشم؟

وب سایت تولید محتوا

اصولا یک استراتژی در هر چیزی و هر جایی و هر مکان یا زمانی که محتوا ساخته می شود، به برنامه های شما جهت گیری می دهد. با آخرین بروز رسانی الگوریتم گوگل، داشتن محتوای درست در یک وب سایت تولید محتوا بیش از پیش اهمیت دارد.

ساخت و مدیریت وب سایت تولید محتوا

ما در این مقاله برخی از مراحل اساسی در ایجاد یک استراتژی محکم و در جهت تمرکز مشتری برای وب سایت تولید محتوا برنامه هایی را ارائه داده ایم.

با سایت ترجمه طلایی همراه باشید.

۱- پیشنهاد ارزشمند و منحصربفرد خود را بیابید

با در نظر داشتن پیشنهاد، آن اصولی را که برای محتوایی که برای وب سایت جدید خود ایجاد می کنید، استفاده کنید.

در مسیر ساخت وب سایت تولید محتوا فقط اطمینان حاصل کنید که محتوای شما هدفمند و مرتبط با افرادی است که می خواهید به آن ها دسترسی پیدا کنید زیرا انتقادات برای موفقیت سایت شما اهمیت دارند

در حقیقت می خواهید پیشنهاد سازنده و ارزشمندتان را در وب سایت و سرتاسر محتوای خود برجسته سازی کنید.

۲- بررسی هایی را در جهت محتوای وب سایت بعمل آورید

قبل  از ایجاد محتوای جدید باید تعیین کنید چه محتوایی دارید و اشکالاتی را که باید برطرف شوند، بررسی نمایید. چه اطلاعاتی لازم است دوباره نوشته شوند؟

چه قسمت هایی از یک وب سایت تولید محتوا به خوبی اجرا می شوند؟ از تمام اطلاعاتی که دارید و آن چه که باید بروز رسانی شوند، سند تهیه کنید. این روش به شما یک تصویر واضح از مقدار و حجم محتوا و جایی را که برای شروع نیاز دارید، می دهد.

۳- شخصیت های خود را هدفمند کنید

لازم به ذکر است که محتوای مورد نیاز وب سایت تولید محتوا که میخواهید راه بیندازید را بررسی نمایید.

با تعیین شخصیت اصلی خریدار می توانید محتویاتی را که مورد هدف و مرتبط با نیاز ها و منافعشان هستند، را ایجاد کنید

محتوای شما به معنای پاسخ دادن به سولات آن هاست. نقاط ضعف آن ها را آموزش و ارزیابی کنید.

۴- موقعیت مناسب جغرافیایی مشتریان را بررسی کنید

علاوه بر این اطلاعات باید فروش بیشتری را به همراه داشته باشد. وب سایت شما باید داده های متنوعی برخوردار باشد.

از انواع وب سایت تولید محتوا به عنوان مثال یک وبلاگ برای ایجاد آگاهی و پاسخ به سولات عمومی در مورد محصولات، خدمات و صنعت نیز مطلوب به نظر می رسد

اما برای یک مشتری که شرکت شما را برای خرید ارزیابی و بررسی می کند، انجام مطالعه ای در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حتما بخوانید: آشنایی با انواع ترجمه

 ۵- اطلاعات ضروری را وارد کنید

با یک استرتژی جامع، هدف خاصی به وجود می آید و در نتیجه مشتری جذب آن استراتژی می شود. به یاد داشته باشید افراد برای تحقیق و جستجوی اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند.

بنابراین مطمئن شوید که از محتوای وب سایت خود در جهت یک فرصت برای آموزش نگرش شما نسبت به شرکت، روند کار، محصولات، و خدمات استفاده می کنید. برخی از مطالب مهم در وب سایت تولید محتوا ی شما عبارتند از،

  • وبلاگ شرکت
  • اطلاعات مربوط به حق بیمه
  • خدمات/ اطلاعات محصول
  • مطالعات موردی و گواهی نامه
  • گالری نمونه کارها/ محصولات
  • مردم
  • فرآیند
  • سولات متداول
  • فیلم ها (به عنوان مثال، فرهنگ شرکت، توصیه نامه مشتریان)

۶- وب سایت مفید و کاربردی از دید کاربران بسازید

زمان خود را صرف ساختن نمونه کنید و مخاطبان خود را مطلع کرده و آموزش دهید. حداقل ۳۰۰ کلمات مورد نیاز می باشد.

راه اندازی وب سایت تولید محتوا

آمارها، تحقیق و نقل قول ها راه هایی موثر برای اضافه نمودن مطالب به نمونه شماست. اطمینان حاصل کنید تا به طور کامل تصحیح کنید. هیچ فردی نمی تواند نمونه ای را که رضایت بخشست، مورد انتقاد قرار دهد.

۷- برنامه محتوا را توسعه دهید

هنگامی که نوع محتوای خود را ایجاد کرده اید، مهم است که آن را سازماندهی کنید و یک برنامه استراتژیک برای اطمینان از این که همه به دست می آیند، ایجاد کنید.

تصمیم بگیرید روی شخص و صنعت خاص و یا مرحله آگاهی از چرخه خرید نیز تمرکز کنید

در هر نوعی وب سایت تولید محتوا نوع محتوایی را که در نظر دارید انتخاب و اقدام به طرح برنامه ریزی کنید. این روند شامل مباحثی است که می خواهید پوشش دهید.

حتما بخوانید: روش های مدیریت پروژه ترجمه چگونه است؟

۸- افراد مناسبی را اختصاص دهید

بخشی از یک برنامه محتوا شامل ایجاد یک فرآیند برای نوشتن مطالب است. شما باید افرادی را در شرکت خود استخدام کنید تا مسئولیت توزیع در محتوا را بر عهده بگیرند.

اگر در مجموعه خود ظرفیت نداشته باشید، باید یک نماینده یا تبلیغ نویس کارمزدی را استخدام نمایید که قابل اعتماد کوشا و طبق مهلت مقرر ارائه دهد

واضح است که مسئولیت داده ها را، شرکت شما پاسخگو خواهد بود و ثبات آن را با انتشار شما تضمین خواهد نمود.

۹- اندازه گیری و پیگیری عملکرد

در یک وب سایت تولید محتوا شرط داشتن یک استراتژی محتوای پایدار، این است که آن را برای مخاطبان خود حفظ نمایید. این بدان معنی است که دائما در حال ارزیابی و پیگیری عملکرد اجرای تمام محتوا باشید.

نگاه کنید کدام قسمت ها به اشتراک گذاشته می شوند، این روش عملکرد های خوبی را که لازم است انجام می دهید به شما اعلام می کند.سعی کنید وب سایت خود را جدید و مرتبط با استراتژی تعریف شده برای ایجاد محتوای جدید توسعه دهید.

۱۰- یک استراتژی محتوای وب سایت ضروری است

داشتن یک استراتژی اطلاعات از نظر دیجیتال بسیار مهم است که در آن رتبه بندی موتور های جستجو و پیدا کردن آنلاین از طریق جستجو در محتوای با کیفیت بررسی می شود.

با پیروی از این مراحل شما می توانید در مسیر ایجاد وب سایت تولید محتوا قرار بگیرید که به موجب آن ترافیک ورودی وب سایت را افزایش داده و منجر به کسب و کار شما می شود.

چطور وب سایت تولید محتوا داشته باشم؟
به من امتیاز بدین
بهترین ها را دریافت کنید

بهترین ها را دریافت کنید

برای دریافت بهترین مطالب و اخبار ترجمه طلایی عضو خبرنامه شوید

با موفقیت عضو خبرنامه شدید

نرم افزار ترجمه طلایی
نرم افزار ترجمه طلایی
ترجمه طلایی یک نرم افزار کمک ترجمه برای کسانی است که دنبال افزایش سرعت و بهبود کیفیت ترجمه خود هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *